dissabte, 7 de novembre del 2009

DE LA REVISTA "EL MARIGUANO"



Vaig fer aquesta historieta perquè en Mikel em va portar a una botiga d'aquestes de fumetes de Donosti i el jefe de la botiga em va dir si li volia fer una cosa així.
Li vaig fer i em vaig posar molt pesadet per cobrar, perquè m'havien dit que cobraria.
Al final m'ho va pagar en mikel perquè l'home de la fumeteria resulta que s'havia mort.
Per una vegada que estic a punt de cobrar i resulta que l'home que em fa l'encàrrec es mor. Serveixi la pàgina en homenatge a la seva memòria.
A vegades no puc deixar de pensar que es va morir del disgust que li vaig donar volent cobrar. Però de veritat que si no m'haguès dit res li haguès fet gratis igualment.
També penso que ni tan sols li va molar la pàgina. Per sort o per desgràcia ara ja no ho sabré mai.

2 comentaris:

  1. Si, a la hora de cobrar a los filántropos se les revuelven las tripas

    ResponElimina
  2. molt divertit tot (el del Titot m'ha fet gràcia)

    encara feu el programa aquell de ràdio pica? quin dia i a quina hora l'emeten? es pot sentir per internet?

    ResponElimina