dissabte, 7 de novembre del 2009

A DOS QUILOMETRES DE GATILLEPA






Més tires d'aquestes que les penjo principalment perquè el pen està a punt d'esborrar-se ell sol i tinc por de després no saber mai més on trobar-les.
Amb això vull dir que no cal ni que les llegiu.
Aquesta setmana he tingut molta sort perquè m'he trobat una pica de mans de lavabo amb peu de ceràmica de la marca Roca en unes escombraries i un amic me l'ha canviat per la mini pica de joguina que tenia pel módic preu de 36 euros.
Ja sé que en ghandi se l'haguès instal·lat ell mateix, però amics i amigues, em sap greu haver de dir-vos una cosa tan evident com que jo no sóc en ghandi. Però si voleu us la dic, jo no sóc en ghandi.
Una cosa al meu favor: El que m'ha posat la pica per 36 euros tampoc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada